Παρασκευή, 15 Μαρτίου 2013

ΟΛΥΜΠΙΟΝ ΚΑΦΕ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΜΙΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ



 Το Ολύμπιον είναι ένα από τα πιο παλιά μαγαζιά στη Θεσσαλονίκη. Κλασικό, σε ωραία τοποθεσία, με καλά ποτά, ωραία μουσική και ζεστή διακόσμηση.
Εξάλλου είναι ένα μαγαζί με το οποίο μεγαλώσαμε και το παρακολουθήσαμε σε όλες τις αλλαγές του.
Η τελευαταία αλλαγή στη διακόσμησή του κάτω ορόφου μας άρεσε ιδιαίτερα. Ζεστός χώρος, με τα τζάκια να καίνε. Η διακόσμηση έξυπνη και σε κάνει να νιώθεις ότι βρίσκεσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου.
Σε αυτό συντελούν βέβαια τα ράφια με τα βιβλία και τα περιοδικά  που διακοσμούν το μαγαζί. 
Την τελευταία φορά που πήγαμε είχαμε μια πολύ δυσάρεστη εμπειρία.
Καθώς αγαπάμε ιδιαίτερα τα βιβλία, κάναμε το "λάθος"   να επιλέξουμε κάποια από αυτά για να τα ξεφυλλίσουμε. Εξάλλου το ίδιο έχουμε κάνει σε πολλά μαγαζιά τα οποία έχουν βιβλία στα ράφια τους.
Η νεαρά σερβιτόρα που ήρθε να μας πάρει παραγγελία μας ξάφνιασε. 
Από πού τα πήρατε τα βιβλία αναφώνησε με έντονο ύφος.
Από τα ράφια, απαντήσαμε
Γιατί; είπε σε ακόμα πιο έντονο και ανακριτικό ύφος που μας έκανε να νιώσουμε ιδιαίτερα άβολα. 
Και με ακόμα πιο έντονο ύφος μας είπε ότι απαγορεύεται, ότι ανήκουν στον ιδιοκήτητη και είναι 20 χρόνων .

Σημειωτεόν ότι είχε τα μισά μας χρόνια, αν και αυτό δεν σημαίνει ότι αν ήμασταν συνομήλικοί  της θα έπρεπε να μας φέρεται διαφορετικά.

Προσπαθήσαμε να της εξηγήσουμε ότι αν κάποιο μαγαζί έχει τέτοιου είδους πολιτική θα έπρεπε να το γνωστοποιεί αλλά εξακολουθούσε να έχει το ίδιο αναιδές ύφος.
Την ίδια συμπεριφορά είχε και ο νεαρός του μπαρ, ο οποίος έσπευσε να υπερασπισθεί τη σερβιτόρα, καθώς της εξηγούσαμε τα αυτονόητα. 
Μας χάλασε τη διάθεση και φύγαμε και μάλλον θα κάνουμε καιρό να ξαναπάμε. 
Δεν ξέρω, αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, αν ναι, καλύτερα ο ιδιοκτήτης την προσωπική του συλλογή να την κρατά στο σπίτι του και να μη την εκθέτει έτσι γιατί κάλλιστα, χωρίς να το αντιληφθεί κανείς, και να καταστραφούν μπορούν και να κλαπούν και άλλα σχετικά.
Ακόμα θα έλεγα ότι οτιδήποτε ισχύει, και είναι σεβαστό, καλό είναι να το ξέρουν οι πελάτες για να μην ενοχοποιούνται από σερβιτόρες αγενείς. Ακόμα άμεσα θα πρέπει να κάνει καμιά εκπαίδευση στο προσωπικό του πώς θα πρέπει να συμπεριφερόμαστε στους πελάτες.