Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

ΗΡΘΑΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ


 ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ


Το τανγκό των χριστουγέννων το τραγούδι ΕΔΩ

Αλλά  και

Και λίγος Φρανκ Σινάτρα  "My way και άλλα" (4 ώρες περίπου) ΕΔΩ




Χριστουγεννιάτικη συλλογή τραγουδιών ΕΔΩ


Μία ακόμα συλλογή πολλών ωρών ΕΔΩ


ΑΚΟΥΣΤΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΙΗΓΗΓΗΜΑΤΑ


Ο έρωτας στα χιόνια. Χριστουγεννιάτικο διήγημα του Παπαδιαμάντη. Διαβάζει ο Κώστας Καστανάς ΕΔΩ


Τα χριστούγεννα του Τεμπέλη ΕΔΩ


Κόντογλου Παραμονή Χριστουγέννων. Διαβάζει η Άννα Συνοδινού ΕΔΩ


Έρωτας στα χιόνια του Παπαδιαμάντη. Διαβάζει η Σαπφώ Νοταρά ΕΔΩ




Το κοριτσάκι με τα σπίρτα ΕΔΩ





ΚΑΡΤΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ

Στείλτε ή χαρείτε χριστουγεννιάτικες διαδραστικές κάρτες


Χριστουγεννιάτικες κάρτες διαδραστκές
ΕΔΩ

Κάρτα "Καρυοθραύστης" ΕΔΩ


Κάρτα "Shining star" ΕΔΩ

Κάρτα "The christmas tree" ΕΔΩ

Κάρτα "Silent night" ΕΔΩ

Κάρτα "Santa flight" ΕΔΩ



Κάρτα "A winter waltz" ΕΔΩ

Κάρτα "A winter scene" ΕΔΩ

Κάρτα "Ω έλατο" ΕΔΩ

Κάρτα "Τhe dancing piper" (μουσική Τσαϊκόφσκι) ΕΔΩ



Στολίστε το δεντράκι σας ΕΔΩ


Για φιλόζωοους ΕΔΩ


Πολύ όμορφη κάρτα ΕΔΩ



Αστεία χριστουγεννιάτικα βιντεάκια ΕΔΩ


Χριστουγεννιάτικος Ντίσνεϋ ΕΔΩ

2 σχόλια:

  1. Είμαι όπως είμαι ,δεν είμαι όπως θέλεις να είμαι ,δεν είμαι όπως μου λεν οι άλλοι ότι είμαι, δεν είμαι όπως πρέπει να είμαι .Πόσο δύσκολο είναι αυτό να το αποδεχτείς και πόσο διατιθέμενοι αυτοί που είναι δίπλα σου να το σεβαστούν και να το αγαπήσουν. Άθλος μεγάλος αλήθεια.

    Ωραίο τραγούδι το MY WAY

    ΑπάντησηΔιαγραφή